HilalAltun Eesra bazıları hissetmeden 6 cm bile oluyor. Ama son zamanlar da sık gidildiği için sıkıntı olmaz. Ben ilk doğumumda son iki hafta 2 cm açıklıkla dolandım hep. 40+1 de Doğum oldu ama
810473 Eesra cnm bende 38+4 um 2cm acılmam var kanama lekemde geldı ama beklıyrm agrımın sancımın hızlandgı zman senee o sekılde bekleyenlrsn ınt de okudum leke gelnce bısy olmuyormus ama suyun gelırse tabkıde gıt
Eesra HilalAltun dun kontrolum vardi nstde pek birsey cikmadi hastane cikisi adet sancisi gibi belimden karnima sancilar girdi biraz fazlaydi yarim saat surdu kaldi gecede aynisi oldu kaldi sabah 6 bucuklarda sulu akintim geldi ic camasirimi degistim selpak koydum saat 10larda bi akinti gecti baktim selpagin yarisi islakti birde akinti vardi ama beyaz ve saydim sivi idi normalde akintim beyaz yada yesil cok koyu yapiskan olurdu suyum geliyodur diye hastaneye gittim.nstye aldilar sancim 50 60larda cikti dyzenli olarak ama hissetmedim. 1 cm aciklik var dediler birde %40 mantar var diyip.ilacladilar ewe gonderdiler 4 5 kerede akinti gecti ama hem sulu hrm saydam sivi akiskan bi akinti var az gene suyum mu geliyo acaba az az bilemedim fakat agrim yok. Ve akintida birwz kan vardi alttan muayene ettikleri icin olabilirmi
Eesra 810473 leke gelmedi ama daha once hic olamdigi kadar akinti geldi bugun suyla karisik ama akintim saydam sivi akiskan koyu yapiskan degil normalde koyu ve yapiskan olurdu yesilimsi gibi benim suyum mu geliyo az az bilemiyorum
HilalAltun Eesra nişan da olabilir tabi kanlı akıntı muayeneden dolayı da olabilir.. benim suyumu hastenede açmışlardı hiç gelmedi o yüzden bilemeyeceğim orasını
[silindi] Beyaz jel gibi bişey geldi benden, nişan olabilir mi, normal akıntıdan daha katı, hatta iç çamaşırımdam peçeteyle alabildim yani?
Eesra [silindi] senin dedigin bende gelen normal akintim idi koyu yapiskan biseydi suan sivi ve akiskan bi sekilde geliyo Bana verilen nisan tarifi kahverenkli yada pembemsi koyu biseymis ama bnde oyle bisey gelmedi hic
[silindi] Eesra sıvı ve akışkan olan akıntı diye biliyorum benim normalde öyle gelir, off ne kadar karışık bu işler yaaa🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Omerasilinannesi 36.haftadan beri 3 cm açıklık var nst sancı bir çıkıyor bir çıkmıyor bende Ağrı yok bişey yok😂 olabiliyor böyle şeyler😅