Bizimki o kadar hareketliki 25 haftalıkken boynuna kordonu doladı 🤦🏼♀️ Dün kontrole gittiğimde hala kordonu açılmamıştı. Sizce ilerleyen zamanda kordonu açma olasılığı nedir ? Çünkü sezeryan istemiyorum normal doğum istiyorum fakat doktorum eğer kordon açılmazsa sezeryan, normal şansın yok dedi 😔