yavrukom Merhaba hanımlar 6 haftalık hamileyim lazere devam etmeli miyim zarari yok yaziyor ama eminde olamıyorum ##
Eceklc yavrukom bende 1 senedir gidiyordum hamile olduğumu öğrendiğim gün doktoruma danıştım gitmemem gerektiğini ışınların zararlı olduğunu söyledi güzellik merkezime gittim doğumdan sonra yaptıracağımı söylemek için emzirdiğim dönemde de onlar yapmıyormuş çok ısrar olursa bir sözleşme imzalatıyorlarmış 2 sene erteledim
Mell89 yavrukom zararlı diye biliyorum. bende gebe kaldığımda bırakmıştım.. Hatta gittiğim yer de gebelikte kesmeliyiz demişti bence devam etmeyiniz ...
Bukii yavrukom bende gidiyordum gittiğim kurum hamile olunca yapılmadığını yapamayacaklarını söylediler erteledim kalan seanslarını.. zaten hormonlardan kaynaklı kıl kökleri etkilendiği için lazerin yapıldığı bölge de ters etki olup daha fazla kıl çıkma ihtimali oluyormuş 🙄
Pnrr06 Zararlı tabiki de yüz için zararlı diyorlar ama o bile zararlı ışın veriyor vücuda hamilelik boyunca lazere gidilmez,dogumdan sonra da 5 ay gidilmez.
Babyme Bukii aynen banada öyle söylediler hormonlardan dolayı ters etki edebilirmiş 👍 riske atmaya değmez
ipekveannesi yavrukom bende lazer yaptırırken hamile kalmıştım. Hamileyken hormonlar değiştiği için lazerin yapsanda bir faydası olmuyor