Btlaydn Tuba_ hatta sordum doktora herkes karnın asagıda dio dedim bebek için sorun mu. Baktı dedi evet bol bol ıatırahat edeceksin yatacaksn
Fdle Tuba_ karnım hep aşağıda benim 38+2yim bugün çatı muayenemi de oldum bebeğin gelesi yok dedi doktor ne açılmam rahimde yumuşama hiç birşey yok üstelik çatım darmış sezeryan olabilirmişim yani demem o ki erken doğuracak olsam ben doğururdum 😊