Benımde 35+3 şuanda 2360 gram oldugunu söyledı bugun geçen hafta ile aynı 1 hafta gecmesıne rağmen hıc kılo almamış 🤷🏻♀️ Pazartesi günü tekrar gidiceğim eğer kilo almamıs olursa bebegın daha iyi beslenebılmesı için 37.haftamda sezeryan olmam gerekebılırmıs. kılosu gerıden gelıyormus boyu normal ama gram olarak geride,sizlerde durum nasıl....