Kubra_dmrr Ben 23. haftamda yaptırdım ilk dozu. Sağlık ocağındaki hemşire, çok ağrı olursa pamuğa kolonya dök, ağrıyan yere mesaj yapar gibi bikaç dakika sür dedi. Benim çok ağrım olmadı o yüzden yapmadım ama siz deneyebilirsiniz. İnşallah işe yarar.