Baloglum93 Bugün muayene olduk satıma göre 35+6 yüz ama doktor 35+1 ölçtü kilosu 2620 Gr olmuş boyu da 46.62 cm olmuş işte 47 diyebiliriz normal mi arkadaşlar ölçümler doktor biraz tombik bı bebiş olucak dedi