Civcivim_34 Kızlar ya ben resmini alamadım bebeğimin bize bakmıyormuş doktorum öyle dedi alanlar nasıl denk geldi acaba güzel bi anı oluyor ya hepsini saklıyordum halbuki
Elifaa Civcivim_34 bende istiyorum canım renkli ultrason fotoğrafı almak ama her hastane vermiyor sanırım
Elifboztug Civcivim_34 38 haftam iyice inmiş aşşaya göremedim bende dogum yakin dedi dogunca gorucem artik ☺
Berfe Civcivim_34 ultrasona girmeden yarım saat önce bir iki tane çikolata ye hareketlenir belki gösterir
Akdenizbebisi Benim kızım yüzünü göstermeye çok meraklı ne zaman gitsem sanki yüzünü çevirmiş ekrana bakıyor 😅 vücudu düz yüzünü çevirip elini sallıyor yada başının altına koyup keyif yapıyor 😅
minikmelegim_ Ya sanirim haftasi kucuk olunca yuzunu gosteriyo, buyudukce cenesini gogsune yasliyor ve yeri daraldigi icin eli kolu yuzunde oluyor. Ben 21. Haftada gordum bi tek. Mesela 28 de goremedim kafasi one eğikti ve koluyla kapatiyordu yuzunu. https://imgyukle.com/i/VFxAMe
Civcivim_34 Aysegnl51 çok tatlı maşşallah cinsiyet nedir resimag.com/p1/689d856fbdd.jpeg Buda benim ama 16 haftalıkken 😊😊
zelis63 Civcivim_34 3 defa aldım en son gittiğimde önünde kordon falan vardı alamadım ama gerçekten çok güzel insan her dakika bakıyor hala açıyorm eskilere bakıyorm
Aysegnl51 Civcivim_34 canım yüzünü mu kapatmis ben anlayamadım fotoyu😊 benimde 22 haftalikti. Şimdi 35. Haftadayim 😀