elifnurdeniz Fdle bence sezaryen yap canım ilk doğum zor olur çatı konusunda baya zorlanırsın hem alltan kesik hemde sonra dan sezaryen olursan her yerin kesik olacak çabuk toparlanamazsın
Fdle elifnurdeniz bende öyle düşünüyorum yarın da randevum var doktoruma söylemeyi düşünüyorum sezeryan istiyorum diye ve hatta gün almak istiyorum
Minikmucizem_ Fdle eger sezaryen olacaksan bekleme bence. Biran once bebisine kavusmus olursun. Benimde yarin cati kontrolum var darsa eger 38 de hemen dogurmak istiyorum :)
Fdle Minikmucizem_ aynen benim de yarın randevum var doktorumla konuşmayı düşünüyorum gün verin bana sezeryan için diyeceğim zaten şuan 38+3üm 1 hafta sonrasına verse 39+3 olurum tam zamanı olur 🥰
elenn Fdle merhabalar doğumunuz nasıl geçti banada catın dar dendi normal mi sezeryan mı yaptınız acaba