Kızlar 13+2 haftaligim birden sağ bacagimda 2 tane böcek ısırığı kaşıntısı ile gece uyandım böcek ısırdı sandım. Kırmızı ve kabarcıklar oldu. Neyse 2 gün geçti baktım ayak bilegimde 2 tane daha çıktı kırmızı ve kabarcik kaşıniyor şimdi de 1 tane daha çıktı delircem niye böyle oldu. Evde 8 yaşında kızım var ondada ayak bileginde sivilceler var geçer sandım şimdi karnını kaşıdı bi baktım göbeği kırmızı sivilce dolmuş sinirden ağladım yarın sabah çocuk cildiyeye gidicem kızım için kendi kabarciklarimida göstercem. Sizde böyle bişiler oldu mu