Cerenssn doktor niye ölürsün diyor anlamiyorum ☹ moral olsuj diye mi acaba 😤😠 29 yasindayim ben ilk gebeligim normaldi tansiyonum yoktu hwrsey normal normal dogum yaptim 1sene sonra ogluma hamile kaldim bu defa tansiyonm cikti yine normal dogum yaptim aradan 8 yil geçti simdi 30 haftalik hamileyim normal dogum olur diye dusunuyorum hic korkma hicbisey olmaz ama dikkat et biseyi kafana takma stress yapma atlatrsn insallah