eylosh96 İlk haftalarda iştahsızlık çok normal canım.Benim de mide bulantım ve iştahsızlığım 6. haftada başladı 14. haftada bitti.Doğru düzgün beslenemiyordum,su bile içemiyordum.Günde 1 yada 2 bardak içebiliyordum ama çok şükür bebeğim gayet sağlıklı.İlk 3 ay bebek senin vücudundan beslenirmiş zaten yediklerinden değil.Bebeğine bir zararı olmaz endişe etme 😊 Çevredekiler hep konuşur zaten 😁