Yagmur_yusuf Selam kızlar ben 1 aylık hamileyim ve yeni yeni kahverengi akıntı başladı ve hafif kasık agrısı var aynı durum başına gelen varmı ilk gebeligım düsuk oldugu için korkuyorum
Evrem123 Yagmur_yusuf regl tarihinmi canım. Çünkü bende 3 aylık hamileyim. 3 aldır regl dönemimde lekelenme hafif kanama oluyor
Cicilibicili Yagmur_yusuf canım bunu ben yaşamadım ama yaşayan insanlar gördüm. Sakın kendimi odaklama düşük vs diye. Doktora git çünkü bunun için bazen hap vs kullandırabiliyolar.
Tekinnn Yagmur_yusuf canım doktora gittin mi. Kahverengi akıntı biraz tehlikeli ben ille gebeliğimi kalp atışını duymaya giderken kahverengi leke gördüm doktora gittim bebek düşüyor dedi. Korkutmak istemem ama bi doktoruna sor inşallah kötü bişey değildir ve hiç sorun çıkmaz
Pnrbtr Yagmur_yusuf canım benim de olmuştu 4+6 da. Hemen doktora gittim, keseyi gördü doktor. Kanama alanı falan da göremedi ama her ihtimale karşı iğne vermişti. Bence doktora mutlaka görün.
Yagmur_yusuf Evrem123 yok canim adet tarihime göre 5+4 günluk ama benim aşılama oldugu için yeni 4 haftalik oldu
Yagmur_yusuf Cicilibicili yok canım odaklamıyorum ama ilk gebeligim düsuk olunca korku sardi eşimde ıste geldimi doktora gideyim
Evrem123 Yagmur_yusuf hımm anladım canım daha önce düşük felan yapmadıysan endişelenme bende yaşadım aynı şeyleri. Düşük tehlikesi var dikkat et dediler Acilden ama doktorum fazla endişelenme dedi
Yagmur_yusuf Tekinnn eşim ıste aradim 8de gelicek gidicez canım ilk gebelimdede geldi gitmedim doktora ertesi gün düsuk yaptim
Tekinnn Yagmur_yusuf değerlerin nasıldı güzel artış varmıydı. Dilerim ki kötü bişry olmasın yanlış anlama beni ama tedbirini al canım yaşadığım için sana söylüyorum
Mehtap6134 Hiç endişelenme ben de de aynı durum oldu fitil verdi doktorum düzenli kullandım ve düşük riskimi atlattım Allah’ın izniyle geçer inş 🙏
Yagmur_yusuf Tekinnn degerim bi hafta önce gittim 609 olmustu doktorum ayın 27 sinde gel öyle keseye bakalim dedi
Degisken 6 yada 7. Haftada bende de oldu kahve az bir akıntı. Gündüz dr a gittim progestan hap verdi günde 3 kez dedi. Ama ben yatmadan 1 kez içtim ve 3. Gün geçti.daha da içmedim
Nimet_Gamze34 Bende de tam kahve değil de biraz açığı vardı. Doktora gittim. İğne yaptı bir de progestan verdi. Azaldı şuan ama tam olarak geçmedi. İlaçlar bitene kadar kullanıcam.
Evrem123 Yagmur_yusuf hımm anladım canım evet acilde banada vurdular. Tedbirini al birşey olmaz Allah’ın izniyle.