Hatice97 Hanımlar ben dün kan verdim ve bugün sonucumu aldım hamileyim son adet tarihime göre 6+2 beta hcg ise 10.000 çok yüksek geldi bana acaba neden olabilir ikiz gebelik falan olabilir mi yoksa normal mi bu kadar olması
Aysegulyeter Hatice97 cnm baya yüksek cikmis belki ikiz gebeliktir. Doktora gittinizmi. Benim degerlerim o haftalarda 633 filandı.
Misssimsek Hatice97 canım benim.degerim5.4 te 17300 du ikiz değil tek geliyor bebeğim. Doktorum kişiden kişiye değişebileceğini normal olduğunu söyledi. Ikiz demek içinde keseye bakmak gerek değerle pek anlasilmazmis
Ayteksel Hatice97 bence değerler farklılık gösterebilir dölleneme tarihine ve kişiye göre. Ben öğrendiğimde 4+2 idi ve beta HCG 650 civarıydı. şuan 24 haftalığım ve kızım olacak. İkiz falan yok.
Birhemsire_anne Aysegulyeter aaa benim değerim 23.000 6+4 üm şuan ama tek gebelik ikiz yok dedi 🤷🏼♀️
Aysegulyeter Birhemsire_anne benim degerime bile doktor cok yuksek ikiz olabilir demisti cnm. Sizinki bana gore baya baya yüksek cikmis 😄 suan 20 haftaligim tek gebelik cok sukur saglikli bi sekilde ilerliyoruz😊
Hatice97 Birhemsire_anne öyle mi bilmiyorum bna yüksek geldi bundan önce boş gebelikten kürtaj oldum 40 mın bitmesine birkaç gün kala regl oldum daha olmadım
Angel2 Ayteksel ben o haftalarda gebeligimi.ogrendigimde 1720 idi ve ikiz oldugunu sonradan iki.kese olusunca anladık
Serihsasya Her labratuarın değer sistemi farklıdır başka hastanede daha düşük referans aralığı baz alınabilir doktor doğru bilgi verecektir ..
Duyguaydin81 Hatice97 canım normalde olabilir bende 4 haftalıkken falan 1911 di sen bi doktora git kesene falan baktırmış olursun hem
Elifmstf Ben erken öğrendim biraz 4+5te 2845ti ve iki kese vardı. Şuan 14haftalik. Bence değişebilir bu beta değeri kişinin hormonu salgılamasiyla
Aysegulyeter Mutter tam olarak bende bilmiyorum ama acil doktoru bakmisti degerime ikiz gebelik olabiliceni soylemisti ondan dolayi bende oyle saniyodum cnm.