Sinemneset burcu_1322 adet olacakmışım gibi ağrı vardı göğüslerim ağrıyordu karnım belim çok ağrıdı biz bebek istiyorduk ben bi TEst yapayım dedim ama ümitsiz yaptım çünkü adet belirtileri vardı çıkmadı zaten sonra adetim geçti 3 gün yaptım kop koyu çıktı