S1b3l Herkese merhabalar , biz 9. Haftamıza girdik karnım aç olsa bile sanki dünyalar kadar yemek yemiş hissediyorum ve karnımda şişkinlik var sizde de böyle olmuşmuydu acaba ?
Siibeell S1b3l keşke bende öyle olabilsem 😂😂 ilk zamanlar şişkinlik bendede vardı bende 9 haftalıgım ama şuan 1 saat yemek yemiyim sanki günlerce açlık çekiyorum 🙄
Umtays1620 S1b3l bende aynıyım cnm 16 haftaligim dahada öyle beş kılo verdim bu yüzden zaten kilolu hamileydim iyi oldu böyle olması
Birhemsire_anne S1b3l inanamıyorum şuan biri hislerime tercüman oldu 6+6 yım şuan aynı hisler azıcık yesemdr karnım şiş rahatsız ve midem ağzımda gibi geliyor anlamıyodım
Glnhl S1b3l bi lokma alıyorum sanarsın buzdolabını indirip yemişim gibi bi tokluk ama yarım saat sonra günlerdir aç durmuscasina açlık ve bu döngü bütün gün sürüyor. 😣
Birhemsire_anne S1b3l Bir an önce geçsin bu dönemler 🤦🏻♀️ hamileliğimizn güzel dönemlerine geçelim inşallah🌸💖