Basak34 Kızlar 32+1 gebeliğim var, doktor bebeğimin eşinin aşağıda olduğunu ve normal doğum yapamayacağımı söyledi, bu durumda olup da eşinin yukarıya çıktığı ve normal doğum yapan oldu mu ? 😕
Muneweralp Basak34 benim öyleydi 32. Haftadan sonra çıktı ama çok fazla değil ben zaten sezeryan olacaktım şimdi 35 haftadayım daha da fazla çıkmadı
okyanustakibulut Basak34 bebeğin eşi dediğiniz rahim ağzı kısalığı mi oluyor ? Benimde 1.5 cm çünkü rahim agzim 😑
Jasminixx Basak34 benimki plasenta aşağıda doğum kanalını kapatıyo 32. Haftadan sonra pek çıkmıyo yukarı ama doktorum yinede normal doğumu savunduğu için 37. Haftada alttan muayenede çatıya bakarken onada bakıcam bize yeticek kadar çıktıysa normal olucak dedi benim ilk gebeliğim normaldi yine aynı doktordu o yüzden ısrarcı birazda normal doğumcu çünkü... Yok eğer çıkmazsa sezeryan olucak tabiiki riske atmaya gerek yok normal doğum esnasında fazla kanama yapıyomuş çünkü
Basak34 Muneweralp neden sezeryan direk farklı nedenlerden dolayı mı umarım benim de Çıkar normal çok istiyorum 🙏
Muneweralp Basak34 çünkü ilk bebeğim kordonu dolmadığı için sezeryan olmuştu ikincide mecburi sezeryan 🙈
Jasminixx okyanustakibulut hayır rahim ağzı kıaalığı başka bişey burda plasentanın rahim ağzına yakın yerleşmesinden bahsediliyo
soylutugba Benim de 32. haftada öyleydi ama şimdi 38deyim ve normal doğum bekliyorum. Yani eşiğim çıktı. 32. Haftada bana da doktorum normal olmayabilir demişti. Şimdi her şey yolunda. Dikkat ettim kendime eşik aşağıdayken.
elalce soylutugba dikkat ettim derken neler yaptınız mesela? Bende de aynı durum var 24. haftadayım plasenta aşağı yerleşimli tekrar yukarı çıkar mı diye merak ediyorum
soylutugba elalce dinlendim, kendimi yormadım, temizlik yapmadım vs. Kendini yorarsan kanama olabilir demişti.