Canmm bence normal doğum yap hic de korkma. Ben sezeryan yaptım kotu geçmedi sadece ben korktuğu için bana kotu geçti ama vurda normal doğum hikayelerini okudukça keşke normal yapsaydim diyorum. Simdi ikinci bebeğine hamileyim ve o da mecbur sezeryan olacak normal doğum yapanlara imreniyorum. Bu arada 39.hafta dolmadan sezeryan yapmiyorlar