Merhabalar anneler biz şuan son adet tarihime göre 30+4’üz ama ultrasonda 32 haftalık dün gittim gerçi doktoruma hiç bir sıkıntı yok dedi boyu haftasına göre uzun kilosu da haftasına göre azıcık çok dedi takipte kalırsın dedi şuan herşey normal dedi ama endişelenmedim değil ama ablam ondada öyle birşey olduğunu söyledi sizin de böyle var mı varsa doktorunuz ne diyor lütfen yardımcı olurmusunuz 😊