Kızlar 22 haftalıkken ayrıntılı çektirmiştim ordaki doktor bişey demedi bugün kendi doktoruma gösterdim raporu kalpte parlaklık çıkmış onun dışında herşey gayet normal dedi tek başına bişey ifade etmiyomuş doğuma kadar veya doğumdan sonra geçiyomuş ama benim moralim çok bozuldu böyle olup sonradan geçen varmı acaba