Tuuce7 Canım işçi isen 16 haftalık rapordan alınan para bu. Son 3 maaşının 3te biri kadar . Kişiden kişiye göre değişiyor yani ama yaklaşık 6 bin civarı oluyor asgari ücret alan bir kişide. Yalnız raporunu şirkete vermeyi unutma