Melek2152 canım benim de o haftalarda kanamam oldu çok değildi ağrısızdı ilaç kullandım iğne oldum hastanede yatmadan atlattım 9. Haftaya kadar ara ara kanamalarım oldu 9. Haftadan sonra geçti 12. Haftaya kadar progestan kullandım 12. Haftada bıraktım çok şükür 25+3 haftalık olduk ağrın olmadığı sürece korkma ama her kanamanı doktoruna bildir(inş olmazda kanaman) ben 17. Haftaya kadar yattım halada düşük tehlikem olmamasına rağmen sakin bir hamilelik geçiriyorm dikkat ediorm doktorm da o şekilde söyledi... Sende bir müddet wc dışında kalkma ben yemeğimi de yatağımda yedim annem baktı sağolsun atlattk darısı sana olsun inşallah🤲🏻