Wait_my_second_baby canım hiç korkma bişey oldugu takdirde kanamayla mutlaka belli ederdi kendini. 12. Haftaya kadar bebeğe bir zarar gelirse mutlaka kanaman olur, kanaman olmadıgı sürece de endişelenivek bişey yok demektir. Belirtiler de zman zaman kaybolabilir, tekrar gelir ya da hiç gelmez. Bu bünyenle alakalı bi durum. Her bünye farklı tepki verir hamileliğe. Kalp atışı için de daha erken 7 ile 8. Hafta arası duymuştum bende o da alttan muayene ile.