Merhaba, eminim defalarca sorulmuştur birde ben sorayım dedim 🙈
2 şer günlük takip sonucu düzenli olarak artan kan değerleri 3000 üzerine çıktı. Doktor bugün keseyi görmeyi bekliyordu ki üst bölgeden bulanık görüntü oluşuyor diyerek vajinal ultrasonla baktı. Bir kese oluşmuş ancak istediğim gelişmişlikte değil dedi. Şüpheli bir kese şuan pazartesi tekrar bakalım dedi. Ultrason kağıdında da 1.66mm yazıyor köşede
Böyle bir durum yaşayıp sonrasında kesesi sağlıklı olarak görünen arkadaşlardan yardım bekliyorum 🙏🏻