Milena20 geçmiş olsun. İçiniz rahat ederse diye başka doktora da gidebilirsiniz. Ben ilk bebeğimi kaybettim. Ama hemen araştırma yapılmadını istedim. Doktorlar genelde ilklerde olur falan diyorlar da ben ısrar ettim. Kanda pıhtılaşma çıktı. Şimdi hamileyim. İğne kullanıyorum en başından beri. Araştırıp öğrenirseniz içiniz rahat eder, korkunuzu bir nebze yenersiniz inşallah🙏🏼