Sevda12 Bebeğinizin kilosu kaç.. benimki 30. Haftada 1800 iken 33de 2600 oldu.. doktor normal doğum için bir sıkıntı gözükmüyor ama iri olursa olmaz dedi... bu aralar mide yanması yüzünden çok az yiyorum ona rağmen bu kadar çok alması normal mi bilemiyorum daha doğuma 6 7 hafta var bu hızla giderse sezeryan olacağım galiba 🙁
Kuzey88 Sevda12 benimki çok ufak 2 hasta geriden geliyor o bir haftada ne yaptınız da o kadar arttı ben de yapayım 😔
iremss Sevda12 bende aynı durumdayım, 33+6 daydı kontrol 2550 gr çıktı tombiş dedi ama bizim kafa çevresi de hep öndeydi hala önde, 37-38de gelişime göre karar verelim dedi hala önde olursa o zaman sezaryen konuşulacak 🤷🏼♀️🤷🏼♀️🤷🏼♀️
Sevda12 Kuzey88 aksine çok az beslenebildim mide yanması yüzünden ve hiç yürüyüşe felan çıkmıyorum ağrım oluyor diye bende şaşırdım.. sezeryandan korkuyorum inşallah çok kilolu olmaz da normal yaparım.. 😬
Kuzey88 Sevda12 dertlerimiz farklı farklı işte inşallah normal kilolarından olurlar ikisi de ben de normal istiyorum ama zayıf doğarsa diye de üzülüyorum benim 35. Haftada 2000 çok ufak
Kuzey88 Sevda12 geç döllenme yani biz herşeyi geç gördük kesmeyi kalp atışını o yüzden geriden geliyor
Cigdem0707 Ben de şu an 33+4um en son 31.haftada gittim 2200 kg 45 cadı. Doktorum genetik dedi ben de yapiliiyim.180nim😀😁
Karakurt Benım ilk oğlum 53 cm doğdu sanırım Buda öyle olacak 33+5 te 2460 48 cm di şuan kaç bilmiyorum ama 36 olduk bir diğer randevum 3 hafta sonra 😒 tabi o zamana kadar doğurmazsam
Karakurt Sevda12 valla bilmiyorum cnm son 1 haftamız kaldı zaten36 yız şuan 37 den sonra hiç girmiyor küveze