BeybininAnasi Arkadaşlar devlette çalışan öğretmenim. Salı günü 32.haftamı doldurdum, çalışabilir raporumu aldım. Ama rahatsız olduğum için raporumu olula götüremedim, sıkıntı olur mu acaba? Müdür yardımcım da çok bilgili değil.
DilekH BeybininAnasi tatlım şöyleki bende devlet memuruyum aynı gün götürdüm yetkiliye verdim kenara koydu . Neden kenara koydunuz sisteme girmicekmisiniz dedim zaten hastane giriyor bizde sadece çalışabileceğinize dair evrak tutuyoruz dedi. Benim içim rahat etmedi 170 i aradım gerçekten de öyle bilgi verildi. Sistemde çalışabileceğiniz görünüyor dedi .
Osgem2019 BeybininAnasi ben birkaç gün sonra götürdüm sisteme girdiler o fark etmiyor verilen güne bakıyor günü giriyorlar
BeybininAnasi Fatmaerturrk işte gidebilecek biri yok :( inşallah sorun olmaz. Yarın biraz daha iyi olup gitmeyi umuyorum
BeybininAnasi DilekH ayy canım süper o zaman rahatladım ya 🙏🏻 Evet aslında düşününce normal raporlarımız da hemen sisteme düşüyor. Çok teşekkür ederim verdiğin bilgi için 😘
Merve7644 Hocam sadece fotoğrafını atsanız da sıkıntı olmuyor ben öyle yaptım Bi kaç gün sonra da elden verdim önemli olan sisteme girilmesi :)
BeybininAnasi Merve7644 valla ben yarın götüreceğim artık laga luga yaparlarsa da çıkarım hemen izne 😂 zaten sömestr tatilinden sonra 1 hafta çalışacak olmama rağmen sömestr tatilini eklemeyeceklermiş doğum iznime 😔
BeybininAnasi Osgem2019 ben de salı günü almış, cuma götürmüş olacağım nasipse 👍🏻 Salı zaten götüremezdim mesai saati bitmişti ben raporu alana kadar
Merve7644 BeybininAnasi aynen benim de öyle oldu eklense ikinci dönem kapanıyor ama eklemiyolar malesef aslında çalışıyor görünüyoruz akıl sır ermiyor 🤦♀️ sıkıntı yapmazlar izin bizim doğal hakkımız sisteme de işlendiğine göre en kötü idareci bile Bi sey diyemez 😁
Osgem2019 BeybininAnasi kim demiş ekleyemiyorum diye raporda zaten 37 ye kadar çalışabilir kalan 5 haftada Doğum sonrasına aktarılacak diyor milli eğitimdeki adamda bana sonraya 5 haftanızı eklicez dedi öyle bir şey yok eklenmez diye
Osgem2019 BeybininAnasi aynen bende perşembemiydi cumamıydı ne götürdüm fark etmiyor 37 de çalışamaz alacağımız zaman ama rapor aynı gün alıcakmışız yoksa bir hafta kesiyormuş sgk Salı aldıysak mesela yeni haftada yine Salı almak lazımmış bu şekilde
BeybininAnasi Merve7644 aynen canım benim de öyleydi, şu sömestr tatili tüm olayı bozdu 😔neyse sağlıklı doğumlar yapalım inşallah da tek derdimiz bu olsunn 😍
BeybininAnasi Osgem2019 ciddi misin? Bana da milli eğitimdeki kadın fiili olarak çalışmadığım için sömestr tatilinin doğum iznimden düşeceğini söyledi 😔