Emrem2320 işsizlikten canım 😁 eskiden büyüklerimizin vakti mı oluyormuş ayrı yıkamaya, ütülemeye. Zaten 2 3 parca kıyafeti olurmuş bebeklerin .anneme diyorum nerden çıkmış o ayrı yıkamak. Bizimkilerle atıyordum makinaya diyo. Makina dediysem merdaneli🤭 ütü hiç yapmamış. Bilmezdik biz öyle şeyler, hiçbiriniz alerji olmadınız. Şimdiki nesil bebeklerini napacaklarini sasiriyo dedi çok güldüm 🤣 bende önceki cocuklarimda ilk 3 ay kadar ayrı yıkadım. Sonra normal deterjanla , bizimkilerle birlikte yıkadım bişey olmadı