Selinsu Bugun kontrole gittim 39+5 kızımın gelmeye niyeti yok hic bi belirtide yok doktor haftaya persembe yatisini yapariz o zamana kadar gelmezse dedi. 40+5 olucam ayyy cok heyecanlandimmm kizzlar😄
Nml06 Selinsu Merhaba, hadi bakalım şimdiden gözünüz aydın Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah
Selinsu 810473 normal dogum görünüyor fitille baslicaz olmadi suni sanci vericek. Gunu dolduğu icin yatış yapiyo
Selinsu Fikret_kayra benimki normal şimdilik. Ay hadi insallah sag salim kucagimiza aliriz bebislerii😄
Ahuzd Selinsu doktorumdan yana şanslıyım , kesip atmak taraftarı değil , onun ve ebemiz sayesinde normal doğum yapmaya karar verdim .🙏🏾
Fikret_kayra Selinsu amin ins hem heyecan hem.korku bugun dogumhaneyide gorunce bir tirstm yaa sen ne durumdasn ilk mi 😊
RuzgarsMommy Sezeryan 40 olur mu genelde 38 de alıyorlar diyorlar da merak ettim 40 dan sonra da alablirler mi sezeryana yoksa bekletmezler mi o kadar ?
Burcu_asf Selinsu ay ne güzel Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤗 bizlere de inş 37+3 de biz olduk ah gelse artk ya evde tek başıma cnm sıkılıyor oğlumla ilgilenirim en azından gel artk 😞😅
Selinsu Burcu_asf amin insallah canim hepimiz saglikla alalim kucagimiza. Ay bende cok bekledim psikolojim bozuldu gelmiyor diye😄😄
Selinsu Fikret_kayra ilk. Hic korkum yok bir an önce kizimi kucagima almak istiyorum. Basima ne gelirse cekicem mecbur kizim icin😄