lilosbebek Mesbas ben devlette yaptırdım ücret ödemiyorsun sadece yatış yapılıyor iğne olup çıkıyorsun
hunilimom Mesbas devlette hiç bir ücret ödemiyorsun bende de vardı sürekli bakılıyordu doktorum gerek duymadı ama doğumda hemen vuruldum
EsraDeniz24 Merhabalar bende haftaya yaptıracağım nereye gittiniz kadın Doğuma mı iğne için nereye söylemem gerekiyor doktorum dedi de devlette yaptırabilirsiniz diye
lilosbebek Gulsevin ilk gebeliğim 5 haftada kanamam oldu o zaman yapıldı ama 28 de tekrar yaptırıcam Gulsevin
Gizem3410 Dün yaptırdım iğneyi ondan önce kadın doğuma randevu aldim kan uyusmazlığı ıcın test yaptırdım sonuc almaya gittiğimde doktor recetemi yazdi zaten 28.haftamda da yatış yapılarak vuruldum hiç ücret ödemedim devlet karşılıyor benım verem aşısına alerjım oldugu için 5 saate yakın yatış yapıldı bu aşıyada alerjım ckabilir die ama normalde formaliteden yapılıyormus yatış
BeybininAnasi Bana özeldeki doktorum git ecza odasından al dedi. 8 liraya aldım, bir tıp merkezinde de 8 liraya vurdurdum. 16 liraya kapattım bu işi :) devlette ücretsiz vuruluyormuş ama ben uğraşmak istemedim. Malum İstanbul, hastaneler çok yoğun
BeybininAnasi Elifdemir_ reçeteyle alınıyor kolayca. O an ellerinde varsa veriyorlar, yoksa siparişle getiriliyor. Ben de diğer gün alabilmiştim
Nurcanozturk Bende de kan uyuşmazlığı var 27. Haftaya giriyorum yarın. Fakat doktorum hamilelik süresinde iğneden bahsetmedi. Doğum da bebeğin kanı babadan yani pozitif olursa diğer hamileliği korumak için anneye iğne yapılıyor dedi. Annenin kanından olursa yapilmiyor dedi.