mavera e. Bebek ten aldım indirimdeyken 36.90 a .Ark.cokta begendim sadece sapları.biraz kısa ama bende kısa boylu olduğumdan sıkıntı yok kendi adıma 😁arkadaşıma almıştık buraya resmi atilanlara benzeyenlerden, üzerinde metal olduğu için boşken bile ağırdı. Bana sıkı sıkı tembihledi sadece bez olsun üzerinde metal olmasın sırtımı ağrıtıyor diye. Bana da mantıklı geldi