Cz34 Valla eski doktorumdan memnundum bende ama baktım ki sonuçlarımı hep iyi olarak değerlendiriyor hiç detaylı yorum yapmıyor bir de ilk gebeliğim olduğu için cahil hissediyorum kendimi zaten bende sıkıldım bu durumdan doktor değiştirdim eski tahlillerimi de götürdüm kadın herseyi yorumladı bilgilendirdi beni zaten artık son haftalardayım bu doktor iyi dedim bir de ilk üç aylık kan testlerimi istedi bakalım o zamanda yüksek miydi dedi