Busra221 13 sene once normal dogum yaptim . Cati muayenesinde cok canim acidi . Ooo sen simdi boyleysen dogum da yapamazsin catin dar dedi. Zaten boyun da kısa 1.50 nin altına önermiyoruz dedi. Dedim ablamda ben kadar 3.800 çocuk doğurdu bende yaparım. Kararı bana bırakmıştı. Cok da kolay oldu doğumum.ama dikişli oldu tabi