Eşim dün şu reklamlarda çıkıp duran hünnap keçiboynuzu özünden almış. Alırken eczacıya da sormuş 'eşim hamile ona alıyorum yese zararı olurmu' diye. Eczacı bişey olmaz ama doktoruna da söylesin demiş. Kontrolüme daha çok var faydalı bir şey gibi de duruyor. Doktoruna sorup bu ürünü kullanan oldumu?