Ultrasonda ense kalınlığına bakılıyor bir de kan veriyoruz o kadar 10 gün sonra çıktı benimki, ikilide sorun olmayınca 3 lü ve 4 lüye gerek yok ama sen bilirsin diyorlar genelde.Siz bilirsiniz tabi, aldırmak değilde duruma ayak uydurmak için bir süreç olur diye düşünmüştüm ben, Allahım sağlıklı, hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah.