Mervehatun 9 haftaya gırmek uzereyım ve bazen bebegımın kalp atışlarını hıssedıyorum sizde hıssedıyormusunuz yada bılmıyorum bende psıkolojıkmen olabılır ama üçtür hıssedıyorum sizde de varmı?
bebeklerim__ Mervehatun canm bazen bende de öyle oluyor sanki pitpitpit atıyor gibi ama psikoljik çünkü hareketler filan baya geçince hissedilir miz bende 9a gireceğim inşallah
Sedley Mervehatun Hissetmen imkansız canım ben 10 haftalık oldum bende kalp atışı sandım ama değildir gaz olabilir karında oynadıkça kalp atışı gibi durabilir.
pink01 Mervehatun hisettiğiniz şey damar bende de oluyordu o kanı hissediyorsunuz pıt pıt bağırsak hareketleri de olabiliyor o haftalarda gaz olduğu için hissetmek normal o şekilde ama kalp atışı değil ben 12+1 oldum hala bisey hissetmiyorum ☺️
Mervehatun pink01 hı ne bılım karnımın içinden bısey atıyor yuzustu yatınca bebegın kalp atışı herhalde dıye dusundum 😅
ant2602 Mervehatun canım o senin kalbin yansıması. İleride bir çok şeyi hissedeceksin inşallah. Hatta bazen öyle bir hissettirecek ki kendini bağıracaksın ayyy oyyy bu o neydi gıııı diye 😂çok pis tekme atıyorlar ona göre.
BozAilesi Mervehatun 11+6’dayız. Bende de oldu iki üç sefer karnımdayken elim hissettim pıt pıt diye 😂🥰