Bende bugünü saymazsam 39+2 oldum. Bugün doktor kontrolüm vardı. Bebek kanala inmemiş. Son 10 gündür gündüz sakin, akşam ve gece hareketli bir oğlum var. Az önce hüngür hüngür ağladım. Çünkü normal doğum istiyorum ve ben doğuramayacak mıyım dedim. Şükür bebeğimin her şeyi iyi çıktı suyum da çok güzel ama sanki hiç sancım gelmeyecek, nişanım suyum gelmeyecek gibi...😔😔😔