Merhaba hanımlar benim yarın 32. Haftam ve ben izne ayrılmak istiyorum hastaneden aldığım raporu işyerime getirdikten sonra yapmam gereken başka birşey var mi iş yerimin aynı gün içerisinde sanırım raporu girmesi gerekiyor diye birşey duydum işleme alınıp alınmadığını nasıl anlayabilirim