wasdxz007 Selam anne adayları 🙆3. Aydan sonra neler kullanıyorsun uz bana doktorum coledan verdi. Sizler neler kullanıyorsun uz
Mororkide wasdxz007 elenatal 1 vıtamın verdı ebemızde devit3kullanmaya baslıycaz dedı dun alıcam bugun
Misssimsek wasdxz007 kontrolüm yarın bakalım bizde basliycaz sanırım kan hapina. Başka bişey veririm mi bilmiyorum pek ilaç taraftarı bir doktor değil.
RuzgarsMommy Mororkide bende elenantal 1 kullanıyorum ilk hamile kaldığımız öğrenince verdi siz 3 aydan sonrada devam mi ediyorsunuz ? Kaçıncı haftanız? Ben 10+5
Betulsna wasdxz007 Valla Bnm doktorum hiç bir ilaç vermedi 4 aylığım kimi duysam ilaç kullanıyor bnm doktorum da mı acaba bir tuhaflık var anlamadım 🤷♀️
Betulsna Yaman İlk zamanlar omega3 verdi onuda kullanamadım bulantıdan zaten daha da ne ilaç değişti ne de verdi 🤷♀️
Mororkide RuzgarsMommy ben suan 14+5ım bı hafta once basladım gıttıgımde verdı kullanacaksın doguma kadar dedı ama cok pahalı alamam her ay gıbı gelıyo konusucam baska ılac versın dıye
RuzgarsMommy Mororkide ha sana yeni verdi elenantal 2 var bide aslında onu da verebilirdi 1 kutu 1 ay gidiyor 50 tl miydi neydi
Mororkide RuzgarsMommy evet yenı elenatal 2vermedı sımdılık bı kutuyu 65₺aldım dedı esım cok pahalı bence