Meriiiilii Kızlar Fatsa da hangi doktora gidiyorsunuz ? Ünye de olur. Memnun kaldığınız doktor var mı ?
Lipnem_66 Meriiiilii Bende Fatsadayım meditectte Erhan beye gidiyorum 25. Haftamızdayız. Devlette cennet ay toku övüyorlar.
Meriiiilii Yasemin58 Doktorumuz aynı ☺️ Bende sıkıntı görmüyorum ama doğum yapan arkadaşlar sezeryana yönlendiriyor deyince biraz korktum açıkçası..
Yasemin58 Meriiiilii yok valla bana ilk illa normal doğum diyor birazcık normal doğum korkum var olmasina dememe ragmen😀kacinci haftadasiniz
Meriiiilii Ync Erhan beyi bende duydum ama hiç gitmedim. Şuan riskli olduğu için samsun araştırmaya gidiyorum ama doğum burda olacak. Serap hanım için sezeryan yapıyor dedikleri için tedirginim
Meriiiilii Yasemin58 ama daha önce 3 kez kötü sonuçlanan gebelik olunca ve 6 aylık bebeğimi kaybedince en basta önlem almam gerekiyor maalesef..
1yildirim-bebek Bende serap hanima gidiyorum ve miyomlarım var erhan beye de bi gözükmeyi düsünüyorum