Kizlar 36+4 um cumadan beri belimde keskin bi agri var beni mahvediyo gittim sanci yok dendi duzensiz dendi aciklik yok dun de gittim ayni sekilde dendi pazartesi sabah nişanim geldi karnımda agrim yok ama belimin solunda bicak saplanir gibi nefesimi kesiyo resmen 1 haftadır uyuyamiyorum yalanci sanci diyolar ama dusla gecmiyo yurumekle gecmiyo hic bi sekilde gecmiyo cok kötüyüm onerisi olan durumumu yasayan var mi bu bel agrilari gecmiyo