Doğumuma az kaldı artık süs püs gibi son eksiklerimi keyfimce halledeyim dedim, başladım araştırmaya. Hatta instagram hesabım yoktu, onu da açtım. Kapı süsü, yastık, çıngırak vs arıyordum. Kapı süsü için bir sayfayla karşılaştım, adını vermeyeyim belki yasaktır ama internet sayfaları da var armagantasarim.com oradan bakabilirsiniz. Neyse siparişimi verdim bekliyorum. Bir kere benim istediğim bir değişikliği söz vermelerine rağmen yapmadılar. Göndermeden önce görselini atın bakayım dedim, tamam diyip yapmadılar. Parçasını ilaveten gönderdiler ama orijinaliyle alakası yoktu. Ayrıca anlaşmalı oldukları kargo şirketiyle de sorunlar yaşadım. Üstüne bir de gönderdikleri ilave parça alıcı ödemeli çıktı. Şunu da söyleyeyim, kapı süsünü gördüğümde zaten bir hayal kırıklığı yaşamıştım çünkü asla kaliteli ve sağlam değildi her an dağılacakmış gibi duruyordu. Üstüne de böyle hadiseler olunca instagram sayfalarına şikayetimi anlatan bir yorum yaptım sektirmeden aradılar. Halbuki daha önce kargo meselesi vs için yazdığımda geç dönüş yapmışlardı. Komik yani. Herkes beğeniyormuş ben beğenmemişim böyle savunma mı olur. Yaptığım yorumu silerlerse elbette herkes beğeniyormuş gibi görünür. Buradan da sesimi duyurmak istedim benim gibi mağdur olmasın kimse. Kesinlikle fiyat kalite orantısı yok. Ürün satış bedelini haketmiyor. Asla tavsiye etmiyorum. Ha bir de şunu ekleyeyim müşkülpesent biri değilim. Instagramda gördüğüm aldığım başka pek çok şeyden ve satıcıların ilgisinden memnun kaldım. Yalnızca bunlar böyle çıktı. 38. Haftamın içindeyim yaşadığım sorunlara üzülmekten kasılmalarım ağrılarım oldu. Kesinlikle hakkımı helal etmiyorum.