Bende 23 haftalık gebeyim,2 gün hareketlerini hiç hissedemedim,doktorumu aradım, gel kalp atışına bakalım dedim, yemekten sonra 1 saat sol tarafına yat ve takip et dedi, sizde içinizin rahat etmesi için doktorunuzla iletişime geçin mutlaka, bir sorun yoktur Allah’ın izniyle,bazen böyle şeyler yapabiliyorlar 🙏