Elifdemir_ merhabalar, yenidogan sunneti yaptirmis tecrubeli anneler fikirlerinizi alabilir miyiz yada bu konuda detayli arastirma yapmis olanlar. Ben hemen sunnet yaptirmak istiyorum ama zorlanir miyim bilmiyorum gorusleriniz neler bu konuda?
Bernaszn Elifdemir_ bende öyle yaptırmayı düşünüyorum bir yandan da kıyamıyorum iyi mi olur kötü olur diye 🙄
Aysgl_trl_trn Elifdemir_ bebek bezinin içinde daha çabuk iyileştiğini biliyorum. Kuzenim 1 2 aylıkken yaptırdı. Hemen iyileşti bebek. Bişeyin farkında da olmuyorlar. Zaten er ya da geç olacak. 😇
aycomik Bir arkadasim doğumdan 1 ay sonra yaptirdi sükür zor değildi demisti. Biz de düsünüyoruz canim ben de surada bekleyeyim 😊
Elifdemir_ aycomik internetten baktımda biraz ertesi gün falan bile yapılıyormuş ama işte yapanların tecrübesi önemli olan :)
Elifdemir_ Aysgl_trl_trn aynen duydum bende bezliyken daha rahat olduğunu büyüdükçe durum dahada zorlaşır gibime geliyor :)
Elifdemir_ Betul55 kesinlikle katılıyorum o yüzden bende hemen doğumdan sonra yapmayı planlıyorum zaten sünnet düğünü vs yapmayacağım için doğumdan sonra yapmak daha mantıklı geliyor :)
Busra2437 Elifdemir_ ben 50 günlükken yaptırmıştım. İlk gun ilacın etkisi gecince zorluk oldu tabi aglama halsizlik falan. Ama ertesi gun hiçbirşey yoktu sanki sunnet olmamış gibiydi cok rahat ettik. Bezli ve küçük olduğu için hiçbirşey hissetmedi
Hazaaalll Elifdemir_ bizim doktorumuz önermedi dediği şey şuydu: ‘Tıbbi olarak çok önemli olmayan bir şey ben kendi oğlumu 4.ayında yaptırdım dönmeye başlamadan yaptırmanızı öneririm yenidoğanı önermiyorum çünkü ilaç için çok küçükler ve elverişli değiller. ‘ Ben de yenidoğan yaptırmak istiyordum ama bekliyoruz 1 aylığız şu an 🤷🏽♀️
Elifdemir_ Hazaaalll bilgi için teşekkürler benimde kafama takılanlardan biri anestezi için çok ufaklar ama işte sonrasıda zor olabilir mi dönünce falan
ilkbahar Elifdemir_ doğduktan sonra 7. gün sünnet yapılmasını müstehap addeden âlimler olduğu için ben ozaman yaptırmayı düşünüyorum inşallah 🙂
Elifdemir_ ilkbahar hayırlısı olsun şimdiden sizde yaptırınca tecrübelerinizi bizimle paylaşın lütfen :)