B8use Mystery89 123w123w 22 haftadayim en basindan beri yurdanur hanima gidiyordum . Muayene ucreti 60 lira biz 50 tl oduyoruz indirimli . Onun disinda doktor cok iyi mukemmel herkes ona gidiyor cok ilgili guler yuzlu arti cok yoğun bi bayan. Dezavantaj su cok hastasi var 22 haftaligim daha aldigim saate randevuya giremedim en az 3 saat bekledigim oldu yani abartmiyorum 2 saat bile bekleyebilirsiniz muayene icin cunku surekli dogumda oluyor gec geliyor yogunluktan ben bu beklemelerden sikildigim icin doktorumu degistirdim artik defa life hospital derya ulusoy var ona gidiyorum 1 defa gittim artik onada devam edecegim
Mystery89 Yeniannee yurdanur hanıma gitmeyi düşünğyorumda siz kime gidiyorsunuz, hastaneden memnun musunuz
Yeniannee 123w123w bundan 2 hafta once ebe ile sorun yasamstim ve hastane hakkında çocuk değişmesi gibi şeyler duymuştum doktorum da eskisi gibi ilgilenmiyordu gec en kontrolüme yine oraya gittim bu defa gayet ilgiliydi şikayet ettim diye sanirim
Mystery89 B8use 16 haftağım canım, bende normalde arif denize gidiyordum hastane değiştirdi oda defalife geçti uzak diye yeni arayışa girdim, arif beyide öneririm eğer defalife devam edeceksem
B8use 123w123w soyle deyim bizim kurumla anlasmali o yuzden sizinki anlasmali olmadigindan o fiyattir ki zaten benim icin onemi kalmadi cunku defa life gidiyorum.orasi 75 tl aliyor .