Merhaba canım 8+5 deyim ilk başlardasabahları çok zorluyordu bebişim ama baktı ablası da zorluyor beni uslanmaya başladı ara ara bulantı olup anne bende burdayım benimle de ilgilen diyor sanırım 😊🐣 21 aylık kızım var. Bu ikinci gebeliğim heyecanla bekliyorum ne olacak nasıl olacak doğduğun da neler olacak 😐 senin nasıl gidiyor canım