Kalben4747 Merhaba güzel anne adaylari ilk gebeligim 13 +2 hamileyim etrafımdaki bi kaç kişi ikili tarama testinde cinsiyetin belli olacağını söylüyor sizce doğru mu çok merak ediyorum lütfen yardımcı olun bana heycan dan uyuyamiyorum artık 🤭🤭
minnakfasulyecim Kalben4747 Valla bizim sıpa bi değişik ya da doktor değişik😂😂😂 Kız düşünüyorum dedi tam bişey diyemiyorum diyor dedim hocam çıkıntı yok kızz iştee 😂😂 2 hafta sonra bakalım dedi şuan 15 Haftalığız 1 hafta sonra gidicem bakalım😂 Bazı doktorlara hayranım 12 haftalıkken tutturuyor yani😂
Ozget Bende 2li taramayi 11+6 da yaptırdım %90 kiz dedi suan 14+2 yim %100 kiz dedi doktorum. Hatta dayanamadim bir iki bisey bile aldim. Umarım ogrenirsiniz 😍
Mom91 Bu ikili tarama testi nasıl oluyo acaba hiç bi bilgim yok 🤷♀️ yine ultrasonla mı bakılıyor Ayrıntılı şekilde
Blcns Biz de ikili testte öğrendik. Doktorum 12+3 de %95 kız dedi. Şubat 15 te tekrar gideceğiz hayırlısı bakalım 🥰
Ozqe_tolqa Bende haftaya 12 haftalık oluyoruz ikili test için gideceğim acaba cinsiyeti belli olur mu heyecanlandm şimdi 🙈
Buse91 Kalben4747 biz ikili taramada öğrendik cinsiyetini doktor %99.9 erkek dedi çok emin bi şekilde:) perinatolog yaptı ama benim ultrasonumu detaylı baktığı ultrasonla sanırım ondan bu kadar emin söyledi☺️
Kalben4747 Ay çok sağolun güzel anneler hepimiz sağlıkla alalım bebislerimizi kucagimiza çok heycanliyim ben doktora gideceğim günü sabirsizlikla bekliyorum😍🤭🤭🤭
leyla25 Kalben4747 bende dün yaptırdım 12+5 perinatolog yaptı benimkini de direk biz sormadan erkeğe benzıyor dedi sonra da %90erkek dedi 🙏🏼