Herkese merhaba. Dün kontrolüm vardı, 25+2 haftalık gebeyim. Doktorum bebeğimin sıvısının fazla olduğunu bundan sonra kontrol altına almamız gerektiğini söyledi. Bebeğimde henüz bir irileşme söz konusu değil sadece ultrasona göre 25+5 çıkıyor bu da en başından beri olan bir fark. Doktorum hamur işi, tatlı ve makarna, pilavı tamamen kesmemi bol bol yürümemi söyledi. Daha şeker yüklemesi yaptırmadık, haftaya açlık tokluk kan şekerime bakılacak. İlk gebeliğim ve açıkçası korkuyorum, yememe genel anlamda dikkat ediyorum ama karbonhidrat tükettiğim için kendimi suçlu hissettim. Çok da meyve yiyorum gün içinde azaltmayı mıyım? Bu durumun düzelmesi için başka yapabileceğim bir şey var mı 😓