Mucizemm_12 Kızlar dün geceden beri sağ yanım çok agiriyor özellıkle hareket edince pozisyon değiştirince ağrı daha da artıyor bi bilgisi olan var mı neden acaba yardımcı olur musunuz?
Damla123- Mucizemm_12 benim de öyle oldu canım nefes bile aldırmadı gittim acile bir şey çıkmadı ama böbreğinde falan sorun varsa ondan kaynaklı olabilir diğer türlü gaz sancısı diyorlar
Mucizemm_12 Benim doğumdan önce böbrekte taş ve büyüme vardı fakat tedavi olunca geçti acaba tekrarladı mı anlamadım ki Damla123- 23-#7394067
Gunes_ Mucizemm_12 hamıleykemi tas vardı siZde benımde suan oyle agrım var ve tas var bobregımde hamıleyım
Gunes_ Mucizemm_12 anladım oncesınde fark etmenız cok ıyı olmus ben hamıleyım ve tasım var dayanılmaz dogrusu
Mucizemm_12 Ben acaba yine tekrarladi mi diye dusunuyorum emin olamadim ki gerçekten ağrısı dayanılmaz bazen Alibora#7395012