hulya4627 Gzemarss Benimde geçmiyor ya doktora sordunuz mu peki neden oluyormuş ben sormayı unuttum bu gittiğimde
Gzemarss tugbats genelde o haftalar ikili test yapinca doktor tahminde bulunuyormuş ama doktorumun tavsiyesi ile ben testleri yaptirmadim eger aldırmkycaksan yaptirma dedi bende aldirmam dedim burdaki kizlar nerdeyse hepsi ikili testte öğrenmiş
hulya4627 Gzemarss kullanıyordum geçen hafta bitti kusmam yok artık ama bulantılar geçmedi devam ediyor boğazımdaki his bulantı yapıyor şuan bende oda geçerse tamamen rahatlicam gibi geçen haftaya kadar hiçbişi yapamıyodum 1 haftadır çok iyiyim şükür
Prenses001 Gzemarss gözün aydın hayırlısıyla Allah kucağına aldırsın canım 🌸❤ devlette mi öğrendin anlayamadım ?
Gzemarss Prenses001 yok devlette belli olmaz şimdi demişlerdi bende bekliyemeden özele geri gittim 😌🥰
Prenses001 Gzemarss 16. Haftada hala belli olmaz mı dediler canım ? Biz seninle daha önce konuşmuştuk aramızda 1 gün vardı sanki ben 15+5 karıştırdım mı acaba 😊 Galiba devletin cinsiyet kız olunca söylememesi doğru
Gzemarss Prenses001 yok 15+3 düm devlette şuan aslında 15+5im ama doktor gelişimi ilerlemiş ne yedin filan dedi 16+4 filan görünüyor 🥰
Prenses001 Gzemarss doğru hatırlamışım canım o zaman aynıyız sen öğrendin ben öğrenemedim ben daha gitmesim 31 ocakta randevum var inşallah öğrenirim 😊
Prenses001 Gzemarss çok şükür canım. Amin inşallah öğrenirim inşallah benimde prensesim olur bende çatlamak üzereyim 🙏🏻❤
Sevgigursoy Gzemarss bende hamile olduğumdan beri hep tuzlu ekşi yiyorum normaldede tatlı seven biri değilim , 11/12 haftada erkek dendi 16 haftada kız galiba dendi pazartesi gidicem bakalım inşallah gösterir , benimde kalça göğüs göbek olarak ilerliyorum kg 😁😂
Gzemarss Sevgigursoy yaa benimde önce göğüsler standart 80 bedendim hep daha dogurmadigim halde 90 oldum 85 filan olsa neyse 🤣
Gzemarss tugbats pişman değilim Allah a inanan biriyim çok şükür 🙏 doktorum da iyi denk geldi asla gerceklik payi yok dedi eger olursa aldircak misin dedi bende hayır dedim o zaman gebeliğin zehir geçer dogurana kdr stres çekersin yaptirmayacaksan bol bol dua et saglikli olsun diye dedi ztn namazdan sonra bol bol dua ediyorum ne gelirse allahtan benim evladim sonuçta. Ayrintili ultrason da illaki görünür oyle bişey olursa onu hepimiz yaptırırız